Ми дуже турбуємося про те, щоби кожна покупка в магазині інтимних товарів “WeLove” нашого покупця порадувала!

Ми поважаємо права споживачів і при виявленні заводського дефекту Ви маєте право повернути товар у магазин або обміняти його на інші товари абсолютно безкоштовно!

На товари з нашого магазину надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів.

Гарантія надається терміном від 6 до 18 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.

 

Перше, що вам необхідно зробити після отримання замовлення, це обов'язково переконатися у відсутності різного роду дефектів на товарі. Перевіряйте комплектність відповідно до посібника з експлуатації або опису виробу на упаковці.

Це не обов'язково робити прямо у відділенні служби доставки. Ви можете забрати посилку і перевірити вміст у комфортній для вас обстановці. Головне - проведіть перевірку в день отримання товару, а у разі виявлення дефекту необхідно повідомити нам про це протягом 24 годин з моменту отримання!

Якщо ви знайшли заводський дефект – ми обов'язково безкоштовно замінимо товар. Будь ласка,  повідомте нам про дефект протягом доби з моменту отримання замовлення. Якщо заявка від вас не надійшла протягом доби, або товар вже був у використанні, ми не зможемо його замінити.

 

Правила обміну товарів із заводським браком або дефектом

У разі виявлення заводського браку чи дефекту ми обміняємо такий товар на новий та компенсуємо витрати за пересилання товару туди та назад.

Зберігайте упаковку товару протягом усього терміну гарантійного обслуговування. Товари, відправлені на діагностику щодо заводського браку повинні бути чистими, у заводській упаковці та повній комплектації.

Після отримання від покупця виробу з ознаками браку чи дефектів ми проводимо діагностику такого товару із застосуванням відеофіксації всього процесу.

При підтвердженні браку чи дефекту

Ми надсилаємо покупцеві аналогічний товар, а покупець зобов'язаний повернути бракований товар. Зазвичай це займає 1-2 дні з моменту його отримання. Але, згідно із законодавством України, ми залишаємо за собою право здійснити заміну не пізніше 14 днів з моменту отримання нами товару неналежної якості.

Витрати за послуги поштового оператора з повернення, а також надсилання нового товару покупцю ми повністю компенсуємо.

Якщо брак / дефект не підтверджується

Ми повідомляємо про це покупцю і за потреби відправляємо матеріали відеофіксації діагностики. І тоді транспортні витрати оплачує сам покупець. Товар буде відправлено назад за рахунок покупця.

 

Причини з яких може бути відмовлено у заміні товару за гарантією

1. Товари з механічними чи навмисними пошкодженнями – гарантійному ремонту (чи поверненню) не підлягають. Гарантія поширюється тільки на несправності виробу, передбаченого заводом-виробником, що виникли при правильній експлуатації виробу.

2. У заміні товару може бути відмовлено, якщо діагностика не підтвердила заявлену несправність. У цьому випадку ми надаємо відеоматеріал із доказами перевірки.

3. Товар повинен бути у своїй оригінальній фірмовій упаковці та відповідати комплектації (включаючи і керівництво користувача, якщо таке передбачено). Інакше у заміні товару за гарантією може бути відмовлено.

Зверніть увагу на те, що виріб, що відправляється на діагностику та заміну, повинен бути абсолютно чистим.

Також хочемо звернути вашу увагу на те, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994р. поверненню та обміну не підлягають:

• корсетні товари

• настільна та постільна білизна

• панчішно-шкарпеткові вироби

• пір'яні та пухові вироби

• рукавички

• тканини, тюльові, гардинні та мереживні полотна

• зубні щітки

• мундштуки

• гребінці та масажні щітки

• товари в аерозольній упаковці

• парфумерно-косметичні вироби

• перуки

• лікарські препарати та засоби

• предмети особистої гігієни (саме до цього пункту належать більшість товарів інтимного призначення)

 

Як подати заявку на заміну товарів за гарантією

Заяви про гарантійні випадки приймаються цілодобово через відправлення повідомлення на нашу електронну адресу [email protected], або повідомити в робочий час за контактним телефоном +380679034990. У повідомленні необхідно вказати таку інформацію:

o Номер замовлення або ТТН, за яким даний товар був відправлений;

o ПІБ та номер телефону одержувача замовлення;

o Серійний номер товару (якщо такий є).

o Коротко опишіть суть проблеми.

 

Команда магазину інтимних товарів “WeLove” робить все можливе, щоб Ви залишилися задоволені придбаними у нас товарами та ніколи не виникало потреби звертатися з питаннями повернення чи обміну товарів!